Hurtig service, minimal nedetid
Drag fordel af den stærke SITECH-service: Med vores landsdækkende serviceteknikere garanterer vi de korteste svartider og hurtig service på din byggeplads. Inden for den kortest mulige tid analyseres, kalibreres, udskiftes komponenter eller tages nyinstallerede systemer i brug.
Har du brug for hurtig hjælp til dit udstyr eller har du akutte problemer på byggepladsen? Vi hjælper straks, for vi ved, at stilstand på byggepladsen koster tid og penge.
Med et S4 abonnement kan du vælge forskellige service og support pakker som sikrer, at det udstyr der er valgt abonnement for, som minimum giver dig betalt telefonsupport. Vil du sikre dig systemerne med softwarevedligehold, årlig inspektion og hardwaregaranti, kan du frit vælge hvilken pakke, der passer til dit behov, og derved holde styr på omkostningerne og minimere uforudsete omkostninger.
Med SITECH Support App får du 24/7 support.
Med FAQ funktionen kan du få svar på de mest almindelige spørgsmål. Vi har opdelt FAQ i kategorier, så det er nemt og hurtigt at navigere i. Med instruktionsvideoer der løbende opdateres, kan du visuelt få belyst en problemstilling.
Som bruger af SITECH Support Appen får du dit helt eget brugerlogin. Ønsker du vores nyheder, kan du tillade pop-up meddelelser og holde dig ajour med vores nyheder på en nem måde.
SITECH support App’en kan frit downloades til iOS og Android på din mobil.
Åbningstider for SITECH telefonsupport:
Du får fat i vores teknisk telefonsupport på tel: 7025 4414 i tidsrummet 7:00-16:00 man-torsdag, 7:00-15:00 fredag
Med telefonsupport er du sikret en hurtig og kompetent hjælp, hvis der opstår problemer, og du kan forvente, at vores support-team står klar til at yde support for det udstyr, der er dækket af abonnementet. Det betyder at du kan holde udstyret kørende og minimerer nedetid.
Supportteamet besvarer alle spørgsmål, der stilles via den centrale support-e-mailadresse support@sitech.dk. I tilfælde af problemer med data fra byggepladsen kan medarbejderen ofte hjælpe hurtigere og bedre, hvis data eller fotos sendes direkte til ham. Skader på komponenter kan også bedre vurderes ved hjælp af fotos.
Hvis en aftale med en servicetekniker ikke kan undgås, koordinerer vi alt, hvad der er nødvendigt for at sikre hurtig hjælp på stedet. Med den centrale registrering af serviceforespørgsler på service@sitech.dk er vores teknikere straks opmærksomme på dit problem, og de nødvendige komponenter er tilgængelige på stedet, så de kan installeres direkte.